deniz-95 canim.merabalar benim bebegimde alerjik
d vitamini ni yeni basladim suan 4 ay 22 gunluk 2 gundur veriyorum 3 damla pedia d3 4.5 aydir vermememin sebebi verdigim gun ve 3 gun boyunca cok sancilanip agliyorduu mama bile icemiyordu vermeyince sakinlesiyordu suan yine ayni gibi ama eskiye nazaran masaAllah daha iyi sadece cok agluyor mizmizlaniuor ama vermek zorundayimmm
kan damlasi olarakda bestiron kullaniuorum doktor ilk bunu yazdi ben en guzeli olsun diyince durumuda biliuordu cunku cok sukur onu 1 hafta once basladim sikinti olmadii kilo basina 1 damla veriyorum siz kac damla veriyorsunuz acabaa
d3 olarak hangi damlayi kullaniyorsunuz biraz uzun oldu ama derdimi anlatmak istedim helal edin hakkinizi