Bebegim 20 gündür saat başı emiyor , günde 3 ya da 4 kakali bez alırken cisli bezleri azalmaya başladı 4 kez cisli bezini ancak alıyorum onlar da dolu dolu değil. Son 10 gündür kilo alımı yavaşlamis, Dr mama ver 5 gün sonra kes dedi . Kaka çok olup çiş az olması ne demek , normal mi ? Sütüm artsın diye sürekli su içiyorum helva üzüm hoşaf humana hepsini yapıyorum ekstra süt artırıcı ilac kullanıyorum. Sorun ne anlamadim