Minikmucize18 Kızlar 6.5 aylık oğlum var toplamda 7,8 saat bi yola otobüsle gitmek durumundayım sizce çok mu zor olur benim için giden varmı bilgilendirirmisiniz
Mlkko Minikmucize18 bebeğinize bağlı durmayan uyumayan sıkılgan bir bebekse zor olabilir 🤷🏻♀️ Uyku saatinde giderseniz daha rahat edebilirsiniz sanırım
MinikCivciv15 Minikmucize18 bebeğinize bağlı bence. Eğer gece uykuları iyise gece uykusuna denk getirebilirseniz sorun olmaz bence. Ama gündüz kendi bebeğimi düşürsem eğer sanırım gidebilmem imkansız.
48316ELIZAN Minikmucize18 Ben ucakla yolculuk yaptim kizim 35 gunluktu uyudu surekli ama benim kollarim uyumustu tutmaktan otobuste 2 koltuk alip bebeginizi pusete koyarsaniz rahat olur ama .
Minikmucize18 Mlkko şöyle, duran bi bebek huysuz bebek değil ama o an otura otura sıkılır mı bilmiyorum
Minikmucize18 MinikCivciv15 bende şöyle düşündüm gündüz gitmiş olursam yola bakar dikkatini çeker izler diye düşündüm
Minikmucize18 48316ELIZAN bende tam olarak böyle düşünüyorum aslında puseti de yanıma alıp diğer koltuğa koyarsam eğer ara ara Oraya koyup karşısından onu oynata bilirim hemde kollarım yorulmaz
MinikCivciv15 Minikmucize18 şahsen benim bebeğim okadar uzun süre durup, yola bakmaz. Evet oyalayabilirsiniz ama kalabalıkta bebeğiniz huzursuz olursa bu sizi daha çok strese sokar. Bence geceyi tercih edin bi güzel uyur.
Lulemom Minikmucize18 kendimi düşündüm. Sakin uysal bi bebeğim var. Ama 7-8 saat asla durmaz. Gece yolculuğu daha mantıklı olabilir. Uyur en azından
48316ELIZAN Minikmucize18 Aynen o sekilde anca rahat edersiniz zaten bebeklerin cogusu araba yolculugunda uyurlar.