Merhabalar okadar çaresizim ki ne yapacağımı şaşırdım.34+4 haftalık doğan prematüre bir oğluşum var ve aşırı gazlı. Normalde gündüzleri uyurdu geceleri sabaha kadar ayakta dururduk ama bugün felaketti 😰
Gündüz de durmamaya başladı sürekli ağlıyo psikolojim bozuldu artık. Makatında darlık var zaten kulak pamuğuyla tuvaletini yaptırıyorum sürekli de yaptırmak istemiyorum günde 4 kere yap dedi doktorumuz ama yeterli gelmiyor artık sanırım.
ayağımda sallıyorum öyle uyuyor ama bu seferde sarsılmış bebek sendromu olur diye korkutuyorlar beni. Haldır huldur sallamıyorum ki zaten yavaş sallıyorum. Ne yapabilirim başka Allah aşkına bana bir çare söyleyin