Muazselami Merhaba güzel anneler bebek viks kullanan var mı be şekilde kullanıyorsunuz faydasını gördünüz mü bebeğim 8 aylık biraz öksürük var göğsüne sürmek istiyorum birde ayak altlarına bi sakınca olur mu
Tugbade Muazselami kullanmayın bebeklere zararlı ne kadar bebek için yapılsada onun yerine mustelanın balsamı var o çok faydalı
Arenberktos Muazselami bana annem soyledi sur diye biraz öksürügu vardi ayaklarının altına surdum geçti bir zararini gormedim ama belki zararlıdır.
Muazselami Tugbade teşekkürler diğer sefere bunu alayım bilmeden sürmüş oldum insallah bişey olmaz ilk kez kullanıyorum
Ayazmom1 Muazselami onun yerine zeytinyağına sarımsak katıp bekletin bigün o yapı bebeğinizin ayağının altına sürün etkili olur
Muazselami Ayazmom1 bunu denedim bi faydasını görmedim açıkçası gece gündüz sürdüm hatta ama hal aynıydı