MinikCivciv15 kimi odyolog sorun yaratır diyor kimisi yaratmaz. Tabi bunun garantisini kimse veremeyeceği için tek bir doktora hastaneye bağlı kalmamak lazım geç kalmamak için. Ben çocuğumu il dışına bile götürdüm çaresini bulabilir miyim diye. Şuan isitme cihazı alabilmek için testlere giriyoruz. Yön tayini yapamıyor. Sesin nerden geldiğini anlamıyor. Tek kulağı nerdeyse hiç duymuyor konuşmasını etkileyebilir diye cihazla destekleme olacak. Odyolog bize 9 aylıkken anne baba emme meme gibi babıldamaları yapmasi lazım demişti yaşıtlarından geri kalmaması için. Şükür cihaz olmadan anne meme gibi şeyler söylemeye başladı çocuğum. Evde aşırı ilgilenmek gerekiyor kitap okuma, göz teması, şarkı söyleme, sürekli konuşma yaptığın herseyi anlatma vs. Ben o kadar gayret ediyorum ki inanın gören bu çocuğun nasıl tek kulağı duymaz gayet duyuyor sağlıklı insanlar gibi diyor. Önce anne ilgisi. İnşallah sizin böyle bir durumunuz yoktur. Ha varsa bile artık gözlük takmak kadar normal bisey isitme cihazı takmak o yüzden allahim başka dert vermesin