guzelanne-01 oto koltuğu tabiki önemli, ağlasa dahi esnemem bizim arabamızda koltuğunda oturur. Ancak başka bir arabayla bir yere de gitmemiz gerekiyor, dün terapimiz vardı, arabam olmadığı için kardeşim bizi götürdü ve oglum kucağımda gittik, bu annemin ya da kayınvalidemin kucağı da olabilirdi. Şartlar neyse ona uyum sağlamaktan yanayım. Gün gelir dolmuşa, taksiye binmemizde gerekebilir ben her zaman oto koltuğunu nerden bulacağım ki?