Arkadaşlar ben bebeğime bıoderma atoderm almıştım egzaması için. Bunun çeşitleri varmış. Bendeki intensive gel moussant. Bebeğimin bacaklarına sürdükten beş altı saat sonra kızardığını farkettim. Bu duş jeli tarzı bişeymiş. Eczanede bana nasıl kullanıldığını söylemediler. Bende normal krem zannettiğim için sormadım. Duralaması gerekiyormuş. Sildim ama kırmızı baya. Hastaneye götürsem mi acaba? Napsam