Yusuf53 Kızlar ya sizinde bebişlerin çorabı çıkıyor mu 😂 4 aylık oğlum günde kaç kez giydiriyorm bilmiyorum valla pijamanin içine de koysam çıkıyor hep çıkıyor 😂 ve ayakları çok terliyor 😐
sevgikelebegi Yusuf53 benimde bebeğimin çok çıkıyor bugün 21 24 numara çorap aldım tam oldu gram yerinden oynamıyor 😄😄
Deletedmom0099 Yusuf53 çoraplarını çıkarması gelişim göstergesi çok normal yani 🥰 21 aylık günde 25 kez en az giydiriyorumdur o çorapları e bebekte çoraplı pijamalar var en rahatı onlar oluyor
Yusuf53 sevgikelebegi hadi ya ondan mı kaynaklı gerçi oluyor ama biraz daha büyük çorap olsa dediğiniz gbi kaymaz belki hiç aklıma gelmemişti ilk isim çorap almak o zmn 😂😂
Yusuf53 Deletedmom0099 çoraplı patikli pijamalar giydirmek istemiyorum hatta patikli altliklarinin patiklerini kestim öyle giydiriyorm 😂 ama bu çorap bin beşyüz kez çıktığı için çoraplı pijamalr mantıklı gelmeye başladı 😂😂 bide aşırı terliyor ayakları hep islakkk hasta olcak diye korkuyorum 😪 ellerde hep agizda eller ustlugunun kolları yakalar hep ıslak çok ıslak bı bebek dogurmusum 😂