Merhaba tecrübeli anneler dün kızımın makat çatlağı var diye doktorumuz cerrahi doktora yönlendirdi bujilerle dilatasyon yaptılar oyuzden tamamen elim ayağım gitti yavrum acılar içindeydi oyuzden doktoru tam dinleyemedim bize Bi hafta boyunca serçe parmakla makat tusesi yapacaksın dedi ben bugün Elim ayagim birbirine girdiği için fazla bekliyemedim acaba aranızda böyle bisey yaşayan oldumu kac dakika tuttunuz parmağı .?