Benim de bebeğim 2 aylık oldu . Bizimde durumlar aynıydı 1 gün öncesine kadar . Sankı bugün sakinledi gibi biraz . Kucagımda uyuyor koyduğum anda uyanıyordu. Bugün de aynısı oldu iyice yanına sokuldum yüzünü yüzüme değdirdim koklaşa koklaşa uyudu. O sırada da sırtına hafif piş piş yaptım yüzü yüzüme yapışıkken . Sanki bi tık iyi geldi gibi deneyin isterseniz . Vücudunu bana çevirdim bu arada birbirimize dönüktük.