sadelikhuzurdur oğlum da 14 aylıkken yürüdü. 10 kilo ve 80 cm idi.
Hikayenin başı da şöyle. Daha küçükken yüzüstü durmayı sevmezdi. Destekli oturmak bile istemiyordu, 6 aylıkken alıştı bir şekilde sandalyede oturmaya. Evin içinde pek yere koymazdim ya kucakta ya benim yatağımda ya da ben iş yaparkeb bebek arabasında oturuyordu. 9 aylıkken desteksiz oturmaya başlayınca dönmeye de başladı (o zamana kadar döndü ama sayılı…) Oturduktan sonra hepsi peşpeşe geldi. 10 aylık süründi, 11 aylık emekledi. 12 aylık daha yeni yeni farkına vararak güçlü basmaya başladı. 14 aylıkken de yürümesi bir anda oldu sayılır. Benden tutundu kalktı ve 6-7 adımla yürüdü. Bunun öncesindeki bir buçuk iki ay ellerinden ya da gövdesinden tutup saatlerce yürüdüm onun etkisi vardı bence.
18-19 aya kadar yürümemesi normal kabul ediliyor.