Herkese merhaba, 11,5 aylık bir kızım var son 2 haftadır hiçbir şey yemiyor, 1 kaşık dahil hiç birşey yediremiyorum zaten çok iştahlı bir bebek değildi ama sevdiği şeyleri azda olsa yerdi en azından hiçbir şey yemezse yoğurt veya yumurta yerdi ama onlarıda yediremiyorum 7 tane dişi var diş diyorlar ama hiç mi yemez bir kaşıkta mı yemez ağzına ilk lokmayı veriyoruz ağlıyor ve ağzında tutuyor yutmuyor diş bu kadar sürer mi bilgisi olan böyle bir durum yaşayan var mı?