Merhaba hanımlar. Eşimle 3-4 gündür kavgalıyız ve beni çok üzdü. Kaç gündür ağlıyorum. Sütüm dopdoluydu taşardı hatta. Şimdi göğüslerim sönük ve dolmuyor. Ne yapsam ne yesem olmuyor dolmuyor. Bunu yazarken bile ağlıyorum. Lohusa psikolojisi olduğu için hala toparlayamadım. Lütfen bana pozitif bir şeyler söyleyin😔😔 oğlumu 2 yıl emzirdim. Kızımı daha 2 hafta oldu sütüm kesilmek üzere. Eşimle hala konuşmuyoruz