G_ADAN Yok ben bilinçli vermiyorum fazlasını. Versem sanırım kusana kadar içer biraz aramız bozuluyor bitince 🙈 1,5 yaş gibi bende söylediğinizi yapmayı planlıyorum. Yarım bardak süt ile. Şimdi daha yeni yaşına girdi laktozsuz kutu süt deneyeceğim birde rahatsız etmemesi için🤷♀️