Merhaba hanımlar, bebeğim memede uyuyordu ve artık uyuması için meme de yetmez olmuştu, hiçbir şekilde uyutamıyordum hadi uyudu diyelim yarım saat sonra kalkıyordu ve geri uyumuyordu. Uykusuz olduğu için o kadar huysuzlaşmıştı ki bebeğini tanımamıyorsun mecburen uyku eğitimi aldık. Düzeltilmiş haliyle 5 ay 1 haftalıkken eğitime başladık. Eğitim alalı 1,5 ay oldu ama bebeğim uykuya geçerken hala ağlıyor, ne yapacağımı şaşırdım o kadar çaresizim ki benzer durumu yaşayan ya da tavsiye de bulunabilecek olan var mı?