Kumsallluysal Herkese merhaba iyi akşamlar 3 aylık bebeğim grip oldu öksürük de var doktora götürdüm çiğerlerinde bişey yok soğuk algınlığı dedi fakat öksürük şurubu kullandık hala devam ediyor nasıl geçer bilgisi olan yazabilir mi