İki gün önce tartışma açtım konak için bir ay ne yaptımsa geçmemişti.Dün tesadüf bir eczaneye girdim bir marka var dermoskin losyon ve köpük şampuan eczane çok iyi geldiğini iki üç yıkamada gideceğini söyledi bende güvendim ve aldım bugün de yıkadım neredeyse tamamen geçti kızlar🤲🏻😊