Mete-35 doktorunuza danışarak kaşık maması başlayabilirsiniz aslında. 10 aylık olmuş ek gıda da aldığı için mamayı istemiyor olabilir. Ben 2. ayından beri uykusunda besliyorum gözü açıkken asla yemiyor. Şuan 9 buçuk aylık 24 saatte 2-3 kez mama içiyor ek gıdaya başladıktan sonra rahatladım çok şükür.