prensesannesiiiiiiiiii Doktor bugün verdı 1 yaşına kadar kullanılması gerekiyormuş siz kullandınız mı iyi mi acaba internetten baktım öyle baya şikayet var
Teemo07 prensesannesiiiiiiiiii bizim Doktorumuz içinde paraben oldugu için önermedi. Gaz ve kabızlık yapıyormus. Demiron kullanıyoruz
Basak2811 prensesannesiiiiiiiiii demir ilacını mutlaka kullanın.Bende vegafron kullandım sonra o şikayet edenler yüzüne bıraktım tekrar geri başladık şuan cocugumda demir eksikliği ve kilo kaybı var o yüzden kullanın şuan ben ferum kullanıyorum
birmelekannesiiio prensesannesiiiiiiiiii İçeriğinde paraben olduğu için ve kabız yapıyormuş o yüzden Ocean marka kullandım ben
Syktoprak prensesannesiiiiiiiiii ben kullanıyorum hiç nı sıkıntı yapmadı demir ilacımız da sağlık ocağından bi sıkıntı yok
Deletedmom_73 prensesannesiiiiiiiiii Ben kullanıyorum ama hiç şikayetim olmadı bu yorumları görünce bende kontrolde doktoruma sorucam zararlı mı diye 🙄
ppzeynep prensesannesiiiiiiiiii İçeriğindekiler yüzünden kullanmak istemedim. Bestiron falan kullandım ama organik olan demir damlaları pek bir etki etmedi. Demir değerleri iyice düşünce mecburen 3 ay kullandım. 9-12 ay arası.