Annebebissss Kızlar birkaç ay sonra oğlumun doğum günü böyle dışarda sahilde ormanda kendi aramızda birkaç arkadaşımızla kutlamak istiyorum. Nasıl birşey yapabilirim fikir veririmisinz
Kocayanak Annebebissss bahsettiniğiniz ortam bile başlı başına çok güzel hiçbir şey yapmasanız bir pasta ile kutlasanız bile olur 🌸
Gizemlibirisi Güzel fikir. Kızımla ikimiz 26 ocak dogumluyuz. O tarihte bir kar yagdı ki otobusler iptal oldu, eşim iş yerinde kaldı falan. Keşke yaz ayı dogumlu olsaydık dedim 🤣 öyle olsaydı bende çok isterdim dışarda yapmak :)