Blge1 Merhabalar 17.günlük bebeğim var geceleri hiç uyumuyor gazı var kendini sıkıyor gelince ağlamaya başlıyor ne dün damla kullanmaya başladık ama hala bir etkisinş göremedik hatta gündüzde uyumadı sancısı var ne yapsam susturamıyorum😢😢😢
Azraada58 Blge1 ay aynısını bizde yasıyoruz 15 günlük bebegim aşırı gaz sancısı cekiyor yapamayınca bas bas bagırıyor alıyoz sırtını sıvaslıyoz gaz damalası kullanıyoruz gaz kemeri bile aldım ısıtıp koyuyorum az faydası oluyor canım
Karantugce Blge1 ben ilk doğduğu günden ver çekiyorum aynısını canım şuan 2.5 aylık maalesef uzun bir süreç var önünde bizimde hala bitmedi doktor 4 ayda biter dedi ama 1 yaşına kadarda gidiyormuş morarıyor kendini sıkıyor bu yüzden kusmakarı fazla hep kucak istiyor rahatlıyor damladan hemen etki bekleme her gün aynı saatte düzenli ver 14 15 günde ancak etki ediyor ben 2 hafta önce bıraktım artık kullanmayı kendi çıkarmayı öğrensin diye allah kolaylık versin
Jelibonsmom Blge1 benim de 18 günlük, aynı durumdayız canım, ne gece ne gündüz uyuyor, sadece memede uyuyor, yerine bırakınca ağlıyor
Azraada58 Blge1 canım aktardan muskat al bana bir anne tavsiye etti inan oladar işe yaradıki günde bir cay kaşıgı kendi sütüne az bişe döküp ver sindirimini kolaylaştırıyor nasıl yapıcan söylim rendeyle rendele cok degil 1 tutam sütünün üstüne at ver akşam insallah faydasını görürsün
Karantugce Blge1 evet hala gazlı ıkınıyor azcık pırt yapınca ayaklarını bastırıyorum gayet rahat çıkarıyor eskiye göre çok daha iyi
Egeninannesi_11 Blge1 hangi damlayı kullanıyorsunuz doktorum yazdı benim oğlum da 17 günlük ve 2 gecedir gaz yüzünden uyumuyor karnı gurul gurul ötüyor sürekli kendini kasıyor
Terazianne06 Blge1 biogaia probiyotik damla yani bağırsakları gelişsin diye düzenli kullanacaksınız . Diğeri gaz damlası onu kullanmadım ben nurse harvey diye bir damla vermişti doktorumuz sabah akşam nurse harvey öğlen biogai kullanıyordum bir süre sonra rahatladı bebeğim şükür
Terazianne06 Blge1 bizde yaşamıştık . Gaz damlası 3 güne kadar etki etmeye başlar ne kullanıyorsun . Havlu ısıtıp ütüyle beline falan koyardım sarılırdım ben sıcacık dursun diye . Süreli sıvaz sıvaz onun dışında yapacak birşey yok
Blge1 Terazianne06 gerçekten rahatladı biraz ikinci günümüz kullanmaya başladığımızdan beri daha iyi şuan
gossipannee Blge1 ayy maalesef bu dönemde oluyor bebeklerde bazilarina damla yariyo bazilarina yaramiyo canım Allah yardimcin olsun. Bebe yağıyla gaz masajı yapabilirsin banyo yaptır hatta öncesinden masaj yap biraz daha iyi olacaktır ben kimyon kaynatıp süzdüm iyice yatmadan 1-2 çay kaşığı vermiştim o da iyi gelmişti
Blge1 gossipannee kimyonu bende duydum ama çekiniyorum vermeye ya doğrumu vermek bilemiyorum iyi geldimi peki kimyon
Blge1 Karantugce ay maşallah gaz kabusumuz oldu resmen mutsuz bir bebek oldu o öyle olunca bende üzülüyorum gaz gelince iç çekiyo korkuyo artık🥺😞