Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık ve çok ağlıyor tahta beşikte yatıyor sallarsak uyuyor sallamazsak uyumuyor ne elde duruyor ne kucakta neden böyle olur gazdan dedik o kadar atıyor gazını napam lazım bi bilginiz var mi hazır beşik aldım ama yatıramıyorum tahta beşikte sallamaya uyuyor