Benim kızım da çok iri bir bebek değil 4.ay kontrolünde 5.300 çıktı boyu güzel uzamış baş çevresi normal gelişimi gayet iyi başını tutması, dönmesi, çevreye ilgisi, çıkardığı sesler, nesneleri tutması, uzanması, keyfi gayet yerinde o yüzden artık takılmıyorum ben de babası da çok iri insanlar değiliz bebekken de değilmişiz 😂