acemiannedrnm atak dönemi başlamış olabilir mi bizim de öyle oldu 5 aylık olduk daha yeni yeni geçiyor gibi, Biberon vermek yanlışmış ama bu dönemde ayakta gezerek denedim öyle emiyo az buçuk sonra kendisinin istemesini bekliyorum geceleri uykusunu alınca güzel emiyo ve sabahları. Gündüzleri hergün daha kötüye gitmişti kafayı sıyırmama az kalmıştı 😑