Dorukunannesiiii merhaba benim sütüm az buna eminim doktorumuz söyledi ama sıkınca hep geliyor sütüm göğüs ucuma. Kafaya takmamaya karat verdim biz de geçen haftaya kadar sizin gibiydik. Sadece emzirdim asla uyumadı bayılır gibi uyuyup hemen sonra uyanıyordu o kadar . Şöyle bir yol izliyorum 1 haftadır size örnek olsun diye yazıyorum. Doktor tavsiyesi ile tabi. Güne meme ile başladım uykumu aldığım için sütüm bol emzirdim ayına göre uyku uyanıklık saatleri var bulabilirsin bir uyku danışmandan bizimki 3. Ayında 1,5 saat max uyanık kalma süresi oynadı gaz bez derken ağlamaya başlayınca emziği verdim her türlü uyutma denemesini yaptım sonunda uyudu. Uyanınca mama 3. Ayda 120 cc bir öğünü verdim ama vermeden önce yine memeden bu sefer daha az emzirdim ama mama da alacağı için. Sonra aynı döngü oyun gaz bez değişimi emzik yatak. Bir rutini olmalı bebekler rutini sever. Birşeyden sonra birşey geliri bilirler. Ve bu şekilde kendilerini daha da güvende hissedermiş. Memeyi sürekli değil 2 saatte bir eğer ki mama saati geldiyse bu sefer yine meme ama daha az mama. Bu yöntem ile ben de dinlendim o uyuyunca. Mama beni rahatlattı hep karşıydım mamaya ama sütüm de yetmeye başladı çünkü dinlenebildim ☺️