kızlar bebegım 37 haftalık dogdu fakat 34 haftaya uyumlu ve 2 kılo dogdu allahıma sukurler olsunlkı kuveze almadılar, 1 temmzda dogum yaptım ama sütüm var ama yetmıyo sankı agzını sureklı bı otarafa bı bu tarafa gtrırıp sut arıyo sankı sizce ne yapmalıyım sütüm yetıp yetmedıgını nasıl anlayabılırım bıde. düşük kıloda
dogup kendını cabuk toparlayan bebekler oldumu cevrenızde