minikobebegim00 23 Günlük bebeğim var. 10 gün önce Sarılığı 11di. Düşmüş müdür Birde saat başı emzirmeme gerek varmı sağıp veriyorum daha doğrusu 2 saatte bir 75 ml yeterli mi
Hosgeldinbebekk minikobebegim00 merhaba, 28 şubat doğumlu benim oğlum da. 14 çıkmıştı sarılığı, 16dan düştü 2 günde. Gözlerinde ve vucudunda azaldı bariz belli. Başta saat başı besledim şuan 2 saatte 1
Sevimliayicik minikobebegim00 biberonla verme annesi o zaman seni hiç kabul etmez kaşıkla ya da şırıngayla ver ve sık sık sağ saat başı doyur 2 saati bekleme