Merhaba. Normalde bebeğime tek bakıyorum gündüzleri eşim akşamları oluyor. 1 hafta ince kvakideler geldi başka şehirden bize. Benim bebiş onlara başta alışamadı..sonra alisti ben de onlarla oynarken isimi hallediyordum. Bir gün sagliknocahima gittim ben gidince uyanmış bi 15 dk kvalide sallamış.uyumayjnca kaldırdıo sıra ben eveydim de.sonra ne olduysa bana yapışık hale geldi odadan çıkartmıyor beni. Onu terkedecegimi mi sandı bilmiyorum. Yanı onlar oradayken ben lavaboya gidince peşinden ağlıyor . Güvenli bağlanma vs. Fikriniz nedir. 10.5 aylık bu arada