Merhaba anneler, evde saçımı bir kere doğal kokusuz boya diye alıp boyamıştım hamilelikten önce yıkadım yattım öksürüyordum sürekli burnumda amonyak kokusu sardım başımı geçmedi. O gece oda değiştirmekten vs çok kötü oldum. Çok tıkandım saçımı kesip atacaktım.. Bir daha evde boyamam dedim ama. İllaki vardır benim gibi kokudan rahatsız olupta iyi ürün kullanan ben de merak ediyorum yeniden denemek istiyorum. Var mı harika bir boya?