Konu sabitlenirse çok memnun olurum ben 5.ayda tadimlara basladim şükür alerji yaşamadık şuan kızım 6 ay 20 günlük tek öğün veriyorum artı anne sütü alıyor sadece bir gün çorba bir gün meyveli irmikli püre veriyorum artı olarak her gün yediği kadar yoğurt veriyorum. Ne zaman iki öğüne gecmeliyim kahvaltı ne zaman vermeliyim ve ne yapacağımı şaştım bana kolay çorba ve meyve püresi tarifleri verir misiniz Hanımlar ya fikir olsun bir de pirinç unu aldım organik nasıl verebilirim onu yardımcı olursanız sorularıma çok memnun olurum 🌸