Masalingonunannesi
Masalingonunannesi kusura bakmayn bebegim miz miz cok giremiyorm buraya.
Şöyle topluca yazayim bebegime 1 aylikken sut alerjisi teshisi koyuldu neocate mama nestle mama aptamil hepsini denemedim ve maalesf bebegim mamayi kabul etmedi kendi sehrimizde 3 tane ozel hastane var 3undeki doktorlarn hepsine gotrdm en sonuncu doktor bu vanilya surubunu onerdi daha oncede vanilya suruplari denedm ve onlarlada icmiyordu bebegim bugun siparisim geldi ve inanamadim ilk kez 120 ml neocate mamayi icti bebegim ilk basta agzini eksiktti ama tadni alinca sevdi cok mutlu oldum trendyoldan sipars vermistm bu şurubu altinda da zaten guzel yorumlar vardi ama ben cok umutsuzdum yiyince cok mutlu oldum sizlerlede paylasmak istedim belki benim gbi sorunu olan vardir diye birde doktor beni diyetisyene yolladi kendin diyet yaparak bu sorunj asamazsn nerdeyse her seyin icin de sut var dedi diyetisyen bu listeyi verdi hem sutunu artirir hemde sut alerjisi icin dedi bunlari sizlerlede paylasmak istedm Allah herkesin bebegine sifa versin