Esra977 sezaryen oldum benim de çok zorladı. Kesinlikle aç bırakma mama ya da süt sağıp verin sarılık olmasın, eds yöntemi yapılabilir, emzirme danışmanı varsa çevrenizde yardım alabilirsiniz. Ben biberona alışmasın diye kaşıkla besledim hep sonradan memeyi tuttu şükür. Biberon da lansinoh aldım yavaş akış, meme reddi yapmıyormuş şuan onunla mama veriyorum sütüme ilave olarak