yuhumgeliy AntiSosyallKelebek teşekkürler 🧚♀️ Devlet hastaneleri de iyi yardımcı oluyor mu bu konuda acaba
aslansmomm yuhumgeliy doktorun kullanman gerektiğini söylemedimi😔 sağlık ocağında kan tahlili ver ben öyle yapıyorum eğer şu değerin düşük derse doktor gidip dermotolojide değerlerini gösterirsin veya kadın doğum doktoruna ona göre vitamin verirler
yuhumgeliy aslansmomm hayır bilgim yoktu 🥲 doğumdan sonra hamileyken göründüğüm doktora hiö gitmedim ondan bilgim yok sanırım. Yarın vericem sonra çıkınca bakarım ona göre ciddiyeye randevu alıp giderim 😔
amansallagitsin yuhumgeliy senin gine iyi benin onun iki kati kadar her gun dokuluyor ne yapcam bilmiyorum bu gidisle kel kalcam kesin
yuhumgeliy amansallagitsin kız benimde öyledir kapışmayalım shshd günde 3 kere tarasam her taramada bu kadar çok dökülür. Tahlillerin düşük diyor çoğunluk sizde baktırın
amansallagitsin yuhumgeliy vallah resimi atsam soka girersin 😂😂😂 ole bole dokulmuyor bende aldim.ciddiyeye randevu baktircam kesin demir vitaminler dusuktur yoksa bu kadar sac dokulmesi normal degil hayatimda bu kadar sacim dokulmedi
yuhumgeliy amansallagitsin benimde öyle 😂 zaten gebelikte ve gebelikten önce de demirim hep düşük çıkardı aşırı derecede. Kesin hala öyledir Atabiliyorsan at ya merak ettim 😂😂
yuhumgeliy amansallagitsin https://tr.imgbb.com/ buradan yüklemeye başla diyin Fotoğrafı seçin altta resim yükle yazıyor seçince ona tıklayın Sonra altta link çıkıyor sağ tarafta direk kopyala yazıyor o linki kopyalayıp buraya yapıştırın 😂
Yagmurtekin yuhumgeliy benimde öyle oğlum 4 aylıkken başladı, 11 aylık hâlâ devam ediyor geçen ay gittim bütün değerlerim düşmüş. Vitamin verdi kan ilacı ve B12 verdi bi tık azaldı gibi
yuhumgeliy Yagmurtekin 4 aylıktan 11 aylığa kadar hala kel kalmadınız mı 🥲 oh bende kalmam o zaman 😂 nereye gittiniz acaba