mihrosum Arkadaşlar kendinize hangı sampuan kullanıyorsunuz? Kepek yapmayan memnun kaldığınız sampuan var mı?
ebz09 mihrosum loreal elseve 5 in 1 köpüksüz şampuan kullaniyordum en iyisi oydu tekrar alacağım. Suan blendax var kepek yaptı ya
mihrosum Ssssraa canım aldım 2 kez kullandım oldugu gıbı sacımı kepek yapyı o Gune kadar asla kepek nedir bilmezdim. Yeni yrnı duzelttım o sampuan bana yaramadı
Sevimliayicik mihrosum head and shoulders kullanıyorum hiç kepek yapmıyor saçları da yumsacik yapıyor
Deletedmom_22 mihrosum benim saçlarıma bir tek head &shoulders iyi geliyor . Başka şampuanla yıkasam hemen sertleşiyor yada kaşınıyor
delirmeceler mihrosum ben gliss kullanıuorum çok uzun zamandır hiçbir zaman kepek sorunuyla karşılaşmadım
NesLyy- mihrosum Trendyoldan aldım fiyatıda uygun bayaa Henüz çoğu kişi duymamış bu şampuanı bende tesadüf öğrendim iyiki almışım :)