3 ay 21 günlük kızım. Uyandığında önce spor yapıyoruz 😄 ayaklarini kollarini germesine yardim ediyorum. Sonra yan ceviriyorumz birkac defa dönme hareketi yaptırıyorum alışsın diye. Aglamazsa devam ediyorum tummy time hareketine geçiyorum. Sevdiği bir çıngırak var onunla birlikte yapıyoruz hareketleri. Tummy time da zeka kartlarini gösteriyorum. Tekrar sirt üstü yatırıyorum dokun hisset kartlarımız var onlari anlatıyorum elleriyle dokunduruyorum kendi daha yapamiyor. Genelde bunları yaparken ingilizce konuşuyorum. Bir sonraki uyanmasina mesela yine spor,dönme hareketi cok uzatmadan bu sefer sirt üstü yatirip kitaplarımızı okuyoruz. 3-4 kitap okuyorum o sıkılana kadar. Baktım söylenmeye başladı istemiyor kucağıma aliyorum evi gezdiriyorum. Bazen kucağımda oturuyor birkac dakika yeni başladık oturmaya. Geçen gün aktivite mati aldim ona koyuyorum oradaki oyuncakları izliyor biraz. Böyle böyle gün bitiyor ben genelde kizimla ilgileniyorum valla haftada bir temizlik anca yapıyorum o da uyuduğu vakitlerde. Genelde toz felan alırım daha cok ama yerlere pek bir sey yapmıyorum henüz emekleme felan olmadığı için. Bir de eşim yoğun çalışıyor malesef kızıma genelde ben bakıyorum sadece 1 gün izni oluyor onda da dinlenmeyip temizlik yapıyorum.Sadece gün içerisinde yemek yaparım ana kucağı var ona koyuyorum mutfakta önünde oyuncakları var onları izliyor felan böyle geçiyor günümüz 😊