Bende de hamileliğimin 7. Ayında oluştu o şişlikler 2 tane birden var randevu alıp doktora gideceğim de muayenesinden de utanıyorum hep erkek doktorlar 😔 nasıl olcak bilmiyorum. Bende de kaşıntı var, bazen de acıyor 1-2 kere de kanadı. İlerlemeden caresine bakmam gerekiyor ne yapıcam şaşırdım vallahi. Allah seninde yardımcın olsun canım hepimize şifa versin inşaAllah ☹️🤲🏻