Neslihan1903 evvvvet anneler yaz geldi bebem ufaktan yürüyor ilk yazımız ayakkabı dışında rahat bir şeyi olsun istiyorum sizce hangisi daha rahat ve bebekler için daha uygun. ayakkabı tavsiyesine alabilirim. ❤️
Babybloom Neslihan1903 benim kızım da a 20 aylık filan olacak yazın. Minipicco sandalet aldım. Crocs tarzı bir de terlik alırım. İgoru pek sevemedim bana çok basit plastik gibi görünüyor. Bu arada dolap gibi uygulamalara bakın mutlaka baya uygun denk gelebiliyor.
mihrosum Neslihan1903 siz bilirsiniz tabıkı ama ıkısınıde Dr ve magazada ki satıcı onermedıı. İlk adım ayakkabısı tercih etmelisiniz. Giydiren var tabıkı karar sizin. Ben de ilk yıl almamıstm suan 27 aylık crocs cok severek gıyıyor
HonKiPonKiDoNiNo Neslihan1903 Ben ilk yurudugu zamanki sandaletini deri,mantar taban almistim.. Hatta bugun yine baktim bu senede 1 tane alacagim, gecen yil 22 no giyen kizim simdi 24 no 🙈🤣 Bu arada tanca kids bakinn isterseniz.
Merveth Neslihan1903 aynı ben😄 igor mı crocs mu diye diye giydirmesi- çıkarması kolay; yaz kış, evde dışarda giydiririm diye crocs aldım. 🌸
Neslihan1903 Babybloom araştırayım o markayı da hemen dolap I ayakkabı için kullanmam sanırım ya teşekkür ederim ☺️ İgor almışlar yeğenime güzel görünüyor ama o da daha tecrübe etmedi o yüzden sizlere sormak istedim ☺️
Neslihan1903 mihrosum ilk adım için doktorun tavsiye ettiği ayakkabıyı aldım şu an 12 aylık işte Temmuz Ağustos gibi giyer diye düşünmüştüm ama mantıklı sizin söylediğinizde teşekkür ederim ☺️
Ssssraa İgor u geçen sene araştırdım ama plastiği dolayısıyla vazgeçtim. Hm’nin sandaletlerinden kullanıyoruz 2 yazdır, bakabilirsiniz
Momlife2 Neslihan1903 ilk kızım 4 yaşında yürümeye başladığımdan beri tercihimiz crocs oldu igor kesinlikle tavsiye etmem fiyat dolayısıyla igor alalımdedik pişman oldu hemen iade edip yine crocs aldık hava yumuşak konforlu igoru denemek için giydi yürü zıpla dedik zıpladıgı gibi arkadaki plastik kısmı çok sertmiş yere yığıldı ve ağlama krizi kötü bir tecrübe oldu bizim için 😔
Vuslat23 Ben nike ayakkabı aldım hava alıyor terletmiyor, exradan bırde sandaletıni alacağım , kızımada boyle yapmıstım