dunyaharikasi Merveee-123 normal bebek deterjanı ile bebek yıkama ayarında yani ön yıkamalı 60 derecede yaklaşık 3 saat diğer kıyafetleri ile yıkayıp sonrasında ütülüyorum
Annelojist @Merveee-123 ilk zamanlar kaynatarak temizliyordum dilini sürekli sildiğim için pamukçukdan dolayı şimdi normal atıyorum çamaşırlarıyla sadece salyalarını sildiğim için
Nevarebeka1 Ben kaynatıyorum bazen elimde yıkıyorum çamaşırlarıyla atmıyorum kakası vs oluyor sonuçta diğer kıyafetlerinde diye içime sinmiyor