Mihrimahveannesi dr 18 günlükken verdi 3 gündür kullanıyoruz biz relacrazı normalde gaz için de veriyorlar zaten çoğu bebeğe alerji olmasa da biogaia da prebiotik zaten ilaç değil onu da sezeryan olan çoğu bebeğe 15 günlükken veriyorlar bir bakın internetten prospektüslerine isterseniz zinco şurup da verdi bize ama o ilaç o yüzden onun için bişey diyemicem bize bu üçünü vedi dr birde poposundaki pişiğe advantan, hametan ve sudocream sür dedi