Kizlar simdi benim 2 tane kizim var biri 27 nisan birisi 20 temmuz dogumlu ( buyuk kizim 4 yasna gircek temmuzda ve elsali kostum istiyor oste balonlar falan baya konseptli birsey ypicsm)
Diger kizimda 2 yasina gircek 27 nisanda simdi asil sorum benim dogum gununde illa elbisemi giymeli cocuklar mesela etek gomlek yada bluz yapilsa olmaz mi temmuz da ikisinede elsali kiyafet diktircem diyorum ki nisan olan icin etek gomlek kombin yapayim zaten 2 tane komsumuzu cagircaz cokmu basit kacar yine susleme yapicam tabi ama illa elbisemi olmali