Paramedik canım doğrusu. Gerçi senin dediğin gene iyi paramatik diyen var. Neyse ben paramediğim. Tabi atanamayanlardan. 2 sene önce 84 aldım ve atanamadim. Okumak için ise herhangi bir liseden mezun olman yeterli. 2 yıllık bir bölüm. Ayrıca yaz stajı var. Atansan da çalışma yerlerin kısıtlı . 1.si acil. 2.si yoğun bakım. 3. Ambulans ve 4. Olarak da komuta kontrol merkezi. Ayrıca nöbet usulü çalıştığın için bi anne ve kadın olarak çalışma şartları zor. Psikolojiktir olarakta zor her türlü vakayı görüyorsun. Kafası kopandan vücudu parcalanana kadar. Ölü görmek bunun en hafifi . Psikolojik olarak ben çok etkilendim mesela. Artık hissizlestim kimseye acıyamiyorum. çünkü 4 yılda hemşirelik yaptım heryurlu şeyi gördüm.Onun dışında boy kilo şartı var. Tabi özel okul okursan her türlü girersin.