Tucecik fıskırarak 3den fazla kusarsa problem var demek allah korusun onum haricinde bunlar kusma sayılmıyor süt midede peynirlesir oda hazmedemiyor sindirip fazlasını atıyor bazen gazla çıkarır benimki öbek öbek çıkarırdı bende başta senin gibi çok korkmustum ama normalmış .. sütğn yaradıgına işaret bazen sütü azcık sıvı çıkarır oda sındırmeden fazla geleni atar bunlardan korkma