3 saat önce sünnet oldu bebegim çok ağlıyo doktor yarim saat bekletti kanama olmazsa gidin eve dedi bekledik bisey yok demin yine baktim hafif pembemsi sargi bezine değmiş
Ve çok şişti pipisi bir anda oğlum resmen kendinde degil cok ağlıyo bu normal mi yavrum perişan durumda . Bir önerisi olan varmi yardimci olsaniz yüreğim daha fazla dayanamiyor onu o halde görünce bide normal bezini bağlayayim mi çisinide yapmiyo korkuda saatler oldu bez yarasina değdimi de kıyameti kopartiyo resmen bu böyle kac gün sürer tecrübeli anneler sesimi duyarmisiniz😭