Benim 3 aylık oğluma doktorumuz kolik sebebiyle Evolvia AC Antikolik mama önermişti. Evet kokusu çok kötü hatta kustuğu zamanda çok kötü kokuyor, biberonda da çok zor çözülüyor pütürlü kalıyor baya uğraşmak lazım. Fakat diğer mamalara kıyasla daha tıbbi bir mama yani ilaç gibi bence. Üzerinde de öyle yazıyor zaten.