Merhaba kızlar. Bebeğim prematüre doğduğu için kontrol amaçlı her ay nörologa gidiyoruz. Düzeltilmiş yaşı 3 aylık şu an. Bugün doktor yan dönmesi lazımdı 3 aylıkken dedi, bizimki hiç dönmüyor. Yüzükoyun yatarken kafasını kaldırabiliyor aslında ama 30 derece kaldırıyormuş, 45 derece kaldırabilmesi lazımmış. 3 aylık bebekleriniz bunları yapabiliyor mu? Çok mu gerideyiz acaba?