Merhaba böbrek taşıyla ilgili çok post olmadığından bu postu takip ediyordum yazmak istedim kızım 11 aylık yarın taş kırma operasyonu uygulanıcak taşlar 2.6 , 3 ve 4 mm büyüklüklerinde 4. Ayında saptanmıştı bu kadar zamanda düşmediyse düşmez dediler zaten böbreğin alt polünde düşmesi zor yer diyorlar sizlerin durumunda bir değişiklik var mı?