Balyanaakannesiii Kızlar doğum yapalı 2,5 ay oldu 58 ile hamile kalıp 75 kilo ile doğuma gittim.Şuan 62 kiloyum toparlayıcı korse takıyorum bu göbek ne zaman gider acaba sizlerin ne zaman gitti emzirirken neler yaptınız bu kalan kilo icin ?🌸
Pikapikapikacuuu Balyanaakannesiii doğum yapalı 45 gün oldu. 58 le hamile kaldım 78 le doğuma gittim şuan 66 kiloyum. Benim de sarkık göbek kaldı. Korse takıyorum bakalım ne zaman gidecek. Bir de ben de çatlak çok baktıkça moralim bozuluyor valla😪
balyanakannesi2901 Balyanaakannesiii bende aynı dertten muzdaribim 54 gün oldu doğum yapalı 58 le hamile kaldım 70 le doğuma gittim şu an 60 kiloyum göbeğim kaldı öyle korse takmaya da alışamadım bir türlü ya korseniz faydasını gören var mı faydası oluyorsa takmaya çalışacam bende
Hazal8 Balyanaakannesiii doğum yapalı 11 ay oldu hiç kalmadı ama korse ve spor yaptım çok faydası var
Balyanaakannesiii Pikapikapikacuuu benimde çatlak oldu yanlarımda bir de bacak içlerimde hamilelikte çatlamayan ben doğum sonrası çatladım jel sürüyodum doğum sonrası bırakmıstım keske bırakmasaydım
Balyanaakannesiii balyanakannesi2901 takıyorum biraz olsun toparlıyor canım düzenli ve günde en az 7 8 takmak lazım ama ben iş yaparken daralıp çıkarıyorum bazen en fazla 4 saat duruyordur
balyanakannesi2901 Balyanaakannesiii bende çok takmak istiyorum ama dediğiniz gibi belli bir süre sonra aşırı bunaltıyor beni takmaya alışsam iyi olacak yoksa bu göbek böyle gitmicek
Balyanaakannesiii balyanakannesi2901 takmalıyız valla yaz geliyo kendime kot almaya cıktım dün hic biri olmadı göbekten bacaklar oluyo düğme kapanmıyor 🤦🏼♀️
balyanakannesi2901 Balyanaakannesiii aynı ben valla kafaya koyup vermeliyiz bu kiloları göbeği eritmeliyiz inşallah yaza kadar gider hepsi
Nefesin-Annesi 62 kilodan hamile kaldım 56 kiloya düştümsonra 66 kilo oldım hamileyken son aylarda kilo aldım 66 külo doğum yaptım şimdi 60 kiloyum veremiyorum malesef emzirdiğim için süt yapan herşeyi yiyorum malesef
Momys_-girl Düzenli olarak spor yapıldığı zaman göbek kalmıyor. Ben düzenli yapıyordum gitmişti ne güzel ama bu aralar hiç dikkat etmedim yine geldi göbüş 🙄
Balyanaakannesiii Momys_-girl bebeğim biraz zor bi bebek tuvalete bile gitsem kıyameti koparıyor 🤣biraz düzene girelim mutlaka istiyorum spor yapmak
Metehann12 46yla hamile kaldım 70le doğuma girdim oğlum yaşına girmek üzere hamilelik öncesi kilomdayim sezeryan göbeğim de gitti uzunca süre korse kullanın ben faydasını gördüm