Aliasafinannesi27 Kızlar başına böyle birşey gelen var mı dontorumuz birşey kullanma kendiliğinden kurur dedi ama ben endişe duyuyorum napmam lazim
Katya Aliasafinannesi27 canım benım kızımda da oldu salın korkma. Ben korkudan ağlaya ağlaya doktoru aramıştım. Bebeğim ölücek sandım o korkuyla 😂 ama doktor önemli değil arada olur öyle bi aya düzelir dedi. Çok olmadığı ve delik kokmadığı sürece sorun olmaz dedi
Aliasafinannesi27 Katya vallahi ben de ağlamaktan heba oldum kuzum benim doktorum da sıkıntı yok dedi ama hala da korkuyorum ne Zaman durdu kanaması
Katya Aliasafinannesi27 canım açıkçası 2 aylık falandı az az oldu. Doktor normal dedi çevremde de yaşayan çok varmış. O yüzden bı süre sonra tekrar olursa korkma