glshalmina sağlık ocagnda 2 aylık olmasına ragmen 3 saati geçrme demşti bana ozaman uyurken al kucagına 2 saatte bi ver ağzına tutar o memeyi ben öle yapyodum ozamanlar sarılıktan uyuyodu benmki bittiği halde bile uyuyodu azda olsa sarılık oluyo ozamanlarda 3 saati geçrmemeye bak ynede sen